ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: محرابی، لیلا
ناشر: تازه های اقتصاد
... ادامه
سال:1390
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانکداری اسلامی ؛ بحرین ؛ پاکستان و سودان ؛ تامین مالی اسلامی ؛ عقود اسلامی ؛ کویت ؛ مالزی
ناشر: بررسی مسایل و سیاست های اقتصادی
بانکداری اسلامی یا بدون ربا طی 30 سال اخیر توسعه چشمگیری داشته است. در دهه 70 میلادی (دهه 50 شمسی) تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد انگشت شماری مؤسسات مالی در قالب صندوق های قرض الحسنه یا مؤسسات سرمایه گذاری در ایران، مصر و کشور های حوزه خلیج فارس اقدام به فعالیت می نمودند. با پیروزی انقلاب اسلام... ادامه
سال:1393
نویسندگان: جلالی، لیلا
ناشر: امتداد حکمت
سال:1402
کلیدواژه: اصلاح مقررات بانکی ؛ بانک تجاری ؛ بانک قرض الحسنه ؛ عملکرد مالی
نویسندگان: مولایی هلق، لیلا
ناشر: دانشگاه پیام نور استان اصفهان، مرکز پیام نور اصفهان
سال:1398
کلیدواژه: رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ کیفیت خدمات اصلی ؛ کیفیت خدمات رابطه ای ؛ کیفیت خدمات ملموس
نویسندگان: رضایی ، مسعود ؛ آندرواژ ، لیلا
ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
کیفیت خدمات موضوعی بسیار مهم در فرآیند حرکت موفقیتآمیز یک شرکت در دنیای اقتصادی امروز محسوب میشود. فراهم کردن کیفیت بالای خدمات، شانس بازگشت مجدد مشتری به شرکت را افزایش میدهد. هدف تحقیق حاضر، بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران میباشد. در تحقیق حاضر، کیفیت خدما... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: رفتار شهروندی سازمانی ؛ شاخص های رفاهی ؛ شاخص های عدالت سازمانی ؛ شاخص های مدیریتی ؛ عوامل زمینه ساز
نویسندگان: لشکری، ام لیلا ؛ انصاری، حمید ؛ شیخاوندی، داور ؛ خادمیان، طلیعه
ناشر: تغییرات اجتماعی - فرهنگی
با توجه به اینکه رفتار شهروندی سازمانی میتواند به عنوان یکی از اساسیترین موضوعات اجتماعی و مدیریتی همواره مورد توجه قرار گرفته و در محافل مختلف مورد بررسی قرار گیرد، این پژوهش با هدف بررسی عوامل زمینهساز شکلگیری رفتار شهروندی سازمانی در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران انجام پذیرفته است. این تحقیق از... ادامه
دسته بندی